26 september | Tembi Schneiders

Afgelopen dinsdag (24 september) hebben al onze zesdeklassers het PTA voor gym afgesloten met een supertof sportprogramma op het strand!

Plezier in sporten en bewegen staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom organiseren wij jaarlijks een spectaculaire strandsportdag voor klas 6 om fanatiek het programma van L.O. af te sluiten. Er werd gesurft en geraft in de branding, gelasergamed in de duinen en natuurlijk werd er soms een uiterste krachtsinspanning gevraagd tijdens bootcamp en rugby clinic.

Het was ook dit jaar weer een prachtige dag met onze tien zesde klassen. Heel mooi om te zien hoe onze leerlingen met frisse wangen en blije gezichten elkaar uitdaagden in het water, op het strand en in de duinen. Een sportief en gezond begin van het examenjaar.