2 juli | Jelmer Wagenaar

De uitslag van het tweede tijdvak is vastgesteld. Voor nog eens 15 leerlingen is dit een feestelijke dag, want ook zij zijn nu geslaagd!

Op Athena hebben alle 142 leerlingen het examen volledig afgerond, op Socrates 161 leerlingen, 1 leerling zal gebruik maken van het derde tijdvak. Van de 302 kandidaten hebben 282 hun diploma nu behaald: een slagingspercentage van 93,1%. We zijn ontzettend trots op onze leerlingen.

Voor alle leerlingen die nu ook geslaagd zijn en hun familie: van harte gefeliciteerd!